Modul paljenja
233,55 € s PDV-om
Proizvod dostupan na posebnu narudžbu. Vrijeme isporuke može se odgoditi za 7 dana. Nema mogućnosti povrata.
Modul paljenja
- Naraku Sport CDI kutija za paljenje
- Naraku uređaj za paljenje s ograničenjem povišenog broja okretaja. OEM CDI prekida već na 8.000 okretaja u minuti, Naraku Sport CDI prekida tek pri otprilike 10.000 okretaja u minuti.
- Upravljačka jedinica CDI potrebna je kako bi što više prigušila vozilo i omogućila provedbu daljnjih mjera podešavanja poput većeg skupa cilindara ili sportskog ispušnog sustava. Ne preporučuje se potpuno uklanjanje limitatora broja okretaja. Potpuno prigušivanje broja okretaja, npr. s paljenjem unutarnjeg rotora (potrebna je snažna prilagodba kabelskog svežnja), preporučuje se samo za KSR motore u kombinaciji s boljim ležajevima radilice i trkaćom radilicom.
Slično
- Beeline Memory 50 2016
- Beeline Memory 50 2017
- Beeline Memory 50 2018
- Beeline Memory 50 2019
- Beeline Memory 50 2020
- Beeline Memory 50 Classic 2015
- Beeline Memory 50 Classic 2016
- Beeline Memory 50 Classic 2017
- Beeline Memory 50 Classic 2018
- Beeline Memory 50 Classic 2019
- Beeline Memory 50 Classic 2020
- Generic Trigger 50 SM 2008
- Generic Trigger 50 SM 2009
- Generic Trigger 50 SM 2010
- Generic Trigger 50 SM 2011
- Generic Trigger 50 SM 2012
- Generic Trigger 50 SM Competition 2008
- Generic Trigger 50 SM Competition 2009
- Generic Trigger 50 SM Competition 2010
- Generic Trigger 50 SM Competition 2011
- Generic Trigger 50 SM Competition 2012
- Generic Trigger 50 SM One 2011
- Generic Trigger 50 SM One 2012
- Generic Trigger 50 X 2008
- Generic Trigger 50 X 2009
- Generic Trigger 50 X 2010
- Generic Trigger 50 X 2011
- Generic Trigger 50 X 2012
- Generic Trigger 50 X Competition 2008
- Generic Trigger 50 X Competition 2009
- Generic Trigger 50 X Competition 2010
- Generic Trigger 50 X Competition 2011
- Generic Trigger 50 X Competition 2012
- KSR-Moto TR 50 SM 2013
- KSR-Moto TR 50 SM 2014
- KSR-Moto TR 50 SM 2015
- KSR-Moto TR 50 SM 2016
- KSR-Moto TR 50 SM 2017
- KSR-Moto TR 50 SM 2018
- KSR-Moto TR 50 SM 2019
- KSR-Moto TR 50 SM 2020
- KSR-Moto TR 50 SM 2022
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2013
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2014
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2015
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2016
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2017
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2018
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2019
- KSR-Moto TR 50 SM Competition 2020
- KSR-Moto TR 50 SM One 2013
- KSR-Moto TR 50 SM One 2014
- KSR-Moto TR 50 SM One 2015
- KSR-Moto TR 50 SM One 2016
- KSR-Moto TR 50 SM One 2017
- KSR-Moto TR 50 SM One 2018
- KSR-Moto TR 50 X 2013
- KSR-Moto TR 50 X 2014
- KSR-Moto TR 50 X 2015
- KSR-Moto TR 50 X 2016
- KSR-Moto TR 50 X 2017
- KSR-Moto TR 50 X 2018
- KSR-Moto TR 50 X 2019
- KSR-Moto TR 50 X 2020
- KSR-Moto TR 50 X Competition 2014
- KSR-Moto TR 50 X Competition 2015
Pitanja i odgovori
Imate pitanje o ovom proizvodu?
Još nitko nije postavio pitanje o ovom proizvodu. Budite prvi i dobijte odgovor od naše zajednice ili stručnjaka!