Regulator napona
98,39 € s PDV-om
Regulator napona
- Regulator/ispravljač s MOSFET tehnologijom
- Rezervni dio u originalnoj kvaliteti
- Ova nova tehnologija uvela je inovaciju u koncept trofaznih ljestvičastih regulatora. Dugi niz godina ovi su uređaji koristili silicijem kontrolirane ispravljače (SCR) za usmjeravanje viška energije iz alternatora na masu kako bi održali konstantan napon baterije.
- To je bilo općenito prihvaćeno i pokazalo se dovoljnim za male i srednje generatore u motorima s unutarnjim izgaranjem. Međutim, nova tehnologija regulatora temeljena na MOSFET-u postaje sve popularnija zbog svojih poboljšanih performansi i mnogih drugih zanimljivih prednosti u odnosu na SCR.
- Potražnja za energijom u modernim motociklima i quadovima trenutno je u porastu zbog upotrebe dodatnih elektroničkih modula kao što su sustavi za ubrizgavanje goriva, visokoučinkovita rasvjeta, brojni dodaci itd. To znači veliku količinu energije koja se koristi iz motora. To znači da puno energije izlazi iz generatora i SCR shunt regulator to više ne može regulirati.
- Glavni razlog je niska energetska učinkovitost, unutarnji gubici regulatora dovode do pregrijavanja i preranog kvara kada kroz regulator prolaze struje veće od 35A. Kao rezultat toga, SCR tehnologija je dosegla svoj limit i stoga se ne preporučuje za velika vozila s visokom potrošnjom energije.
- Da bi se riješio ovaj prethodno spomenuti problem, bilo je potrebno smanjiti gubitke u krugu. Kada je SCR aktivan (struja generatora prema masi), dolazi do velikog pada napona u smjeru prema naprijed (približno 1,5 V @ 35 A) jer djeluje kao energetska dioda. Ako se struja sada poveća, gubici snage (npr. topline) rastu paralelno.
- GUBITAK JEDINIČNE SNAGE (W) = PRIJAVNA STRUJA (A) X PAD NAPONA (V)
- Prednosti:
- 3-FAZNI ŠANT REGULATOR VISOKE ENERGETSKE UČINKOVITOSTI
- IZLAZNA SNAGA DO 50A
- PRECIZNA ELEKTRONIČKA KONTROLA NAPONA BATERIJE SPRJEČAVA POGREŠNO POKRETANJE
- SMANJENA TOPLINA DOVODI DO POVEĆANOG ŽIVOTA
- NAČIN PRIPRAVNOSTI NIZE POTROŠNJE KAD SE VOZILO NE KORISTI
- Za razliku od drugih tranzistora, MOSFET-ovi se mogu okarakterizirati kao naponski kontrolirani prekidači jer ih njihova potpuno drugačija poluvodička arhitektura čini učinkovitijima u korištenju energije.
- Kada se koriste, ponašaju se kao niskonaponski otpornici visoke struje, provodeći sav višak struje od generatora do uzemljenja. Kao rezultat toga, pad napona je vrlo nizak (manje od +/-0,2 V @ 35 A) i rasipanje snage je drastično smanjeno. To izravno utječe na manje zagrijavanje uređaja i dug životni vijek regulatora.
- MOSFET tehnologija kontinuirano se poboljšava posljednjih godina zbog široke primjene u potrošačkoj i industrijskoj elektronici. Tehnologija integracije poluvodiča nudi više snage u smanjenom prostoru s izvrsnim performansama. Osim toga, omogućuju brže prebacivanje, veću pouzdanost i bolju kontrolu u uvjetima visokog stresa.
- Snaga ispravljačke diode još je jedan važan čimbenik kada je riječ o rasipanju snage. Budući da sva izlazna struja teče kroz njih, moraju ponuditi i visoku izdržljivost i stabilnost kao i učinkovitu kontrolu struje. Naši MOSFET regulatori koriste visokostrujne ispravljačke diode s iznimno niskim padom napona, koje pomažu u sprječavanju pregrijavanja i ispunjavaju prethodno navedene zahtjeve.
- Interni KONTROLER potpuno je redizajniran kako bi odgovarao zahtjevima MOSFET-a. Napon baterije se stalno prati kako bi se izlazna struja prilagodila različitim situacijama potrošnje. Novi elektronički upravljač izbjegava upotrebu kabela za paljenje, smanjuje broj priključaka i pojednostavljuje topologiju kabela. Također ima nisku potrošnju energije u stanju mirovanja, što uzrokuje vrlo malo pražnjenja baterije kada se vozilo ne koristi.
- Nova tehnologija stoga omogućuje povećanje izlazne snage regulatora na 50 A uz održavanje izvrsne regulacije napona. Dodatne prednosti kao što su smanjena toplina, visoka učinkovitost i napredna elektronička kontrola čine ovaj novi regulator prvim izborom za kontrolu kruga baterije vašeg vozila.
Slično
- Aprilia RSV4 1000 Factory 2010
- Aprilia RSV4 1000 Factory APRC 2011
- Aprilia RSV4 1000 Factory APRC 2012
- Aprilia RSV4 1000 Factory APRC 2013
- Aprilia RSV4 1000 Factory APRC ABS 2013
- Aprilia RSV4 1000 Factory APRC ABS 2014
- Aprilia RSV4 1000 R 2010
- Aprilia RSV4 1000 R 2011
- Aprilia RSV4 1000 R APRC 2011
- Aprilia RSV4 1000 R APRC 2012
- Aprilia RSV4 1000 R APRC 2013
- Aprilia RSV4 1000 R APRC ABS 2013
- Aprilia RSV4 1000 R APRC ABS 2014
- Aprilia RSV4 1000 RF ABS 2015
- Aprilia RSV4 1000 RF ABS 2016
- Aprilia RSV4 1000 RF ABS 2017
- Aprilia RSV4 1000 RF ABS 2018
- Aprilia RSV4 1000 RR ABS 2015
- Aprilia RSV4 1000 RR ABS 2016
- Aprilia RSV4 1000 RR ABS 2017
- Aprilia RSV4 1000 RR ABS 2018
- Aprilia RSV4 1000 RR ABS 2019
- Aprilia RSV4 1000 SE Factory APRC 2011
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2011
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2012
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2013
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2011
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2012
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2013
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2014
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2015
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2016
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2015
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2016
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2017
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2018
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2019
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2017
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2018
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2019
Pitanja i odgovori
Imate pitanje o ovom proizvodu?
Još nitko nije postavio pitanje o ovom proizvodu. Budite prvi i dobijte odgovor od naše zajednice ili stručnjaka!