DID 428 VX 132 X-Ring S&S pogonski lanac otvoren sa srebrnom kopčom - DID428VXS&S-132
94,65 €
s PDV-om
- 10%
Redovna cijena
105,17 €
Najniža cijena u posljednjih 30 dana prije sniženja: 105,17 €
Novi pogonski lanac renomirane tvrtke DID
Kod proizvođača: | DID |
---|---|
Proizvođač: | DID428VXS&S-132 |
Veličina lanca: | 428 |
Model: | VX |
Broj članaka: | 132 |
Vrsta brtve: | * |
Boja: | srebrni |
Maks. kapacitet motora: | 400 |
Spojni članak - tip: | kopča |
Tip: | Otvoreno |
- DID X-ring je lanac s najvećom otpornošću na habanje u usporedbi s bilo kojim drugim O-ring lancem
- ima približno 50% manji otpor trenja u usporedbi s O-prstenastim lancem
- tip: VX Pro Street najjači lanac u veličini 428
- primjena: motocikli s max. zapremina 400 ccm
- otvoreni lanac, kopča uključena
- boja: srebrna-srebrna
- Roba japanske proizvodnje
Najpopularnije s DID
Želim vidjeti više →
Najniža cijena u 30 dana prije popusta: 19,57 €
17,62 €
19,57 €
DID 428 AD 130 pogonski lanac otvoren kopčom
Slično
- AJP PR4 125 Enduro 2007
- AJP PR4 125 Enduro 2008
- AJP PR4 125 Enduro 2009
- AJP PR4 125 Enduro 2010
- AJP PR4 125 Enduro 2011
- AJP PR4 125 Enduro 2012
- AJP PR4 125 Enduro 2013
- AJP PR4 125 Enduro 2014
- AJP PR4 125 Enduro 2015
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2010
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2011
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2012
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2013
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2014
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2015
- AJP PR4 125 Enduro Pro Special Edition 2013
- AJP PR4 125 Supermoto 2007
- AJP PR4 125 Supermoto 2008
- AJP PR4 125 Supermoto 2009
- AJP PR4 125 Supermoto 2010
- AJP PR4 125 Supermoto 2011
- AJP PR4 125 Supermoto 2012
- AJP PR4 125 Supermoto 2013
- AJP PR4 125 Supermoto 2014
- AJP PR4 125 Supermoto 2015
- AJP PR4 200 Enduro 2009
- AJP PR4 200 Enduro 2010
- AJP PR4 200 Enduro 2011
- AJP PR4 200 Enduro 2012
- AJP PR4 200 Enduro 2013
- AJP PR4 200 Enduro Pro 2010
- AJP PR4 200 Enduro Pro 2011
- AJP PR4 200 Enduro Pro 2012
- AJP PR4 200 Enduro Pro 2013
- AJP PR4 200 Enduro Pro Special Edition 2013
- AJP PR4 200 Supermoto 2009
- AJP PR4 200 Supermoto 2010
- AJP PR4 200 Supermoto 2011
- AJP PR4 200 Supermoto 2012
- AJP PR4 200 Supermoto 2013
- AJP PR4 200 Supermoto 2014
- Hyosung XRX 125 D Enduro AC 2008
- Hyosung XRX 125 D Enduro AC 2010
- Hyosung XRX 125 D Enduro AC 2011
- Hyosung XRX 125 D Enduro AC 2013
- Hyosung XRX 125 D Enduro AC 2014
- Hyosung XRX 125 D Enduro RX 2007
- Hyosung XRX 125 D Enduro RX 2009
- Hyosung XRX 125 D Enduro RX 2012
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 1999
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 2000
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 2001
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 2002
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 2003
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 2004
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 2005
- Hyosung XRX 125 Enduro AC 2006
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto 2014
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto AC 2008
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto AC 2010
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto AC 2011
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto AC 2013
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto RX 2007
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto RX 2009
- Hyosung XRX 125 SM Supermoto RX 2012
- Suzuki GZ 125 Marauder 1998
- Suzuki GZ 125 Marauder 1999
- Suzuki GZ 125 Marauder 2000
- Suzuki GZ 125 Marauder 2001
- Suzuki GZ 125 Marauder 2002
- Suzuki GZ 125 Marauder 2003
- Suzuki GZ 125 Marauder 2004
- Suzuki GZ 125 Marauder 2005
- Suzuki GZ 125 Marauder 2006
- Suzuki GZ 125 Marauder 2007
- Suzuki GZ 125 Marauder 2008
- Suzuki GZ 125 Marauder 2009
- Suzuki GZ 125 Marauder 2010
- Suzuki GZ 125 Marauder 2011
- Suzuki GZ 125 Marauder 2012
- Suzuki GZ 125 Marauder 2013
- Yamaha MT 125 2014
- Yamaha MT 125 2015
- Yamaha MT 125 2016
- Yamaha MT 125 A ABS 2014
- Yamaha MT 125 A ABS 2015
- Yamaha MT 125 A ABS 2016
- Yamaha MT 125 A ABS 2017
- Yamaha MT 125 A ABS 2018
- Yamaha MT 125 A ABS 2019
- Yamaha WR 125 R 2009
- Yamaha WR 125 R 2010
- Yamaha WR 125 R 2011
- Yamaha WR 125 R 2012
- Yamaha WR 125 R 2013
- Yamaha WR 125 R 2014
- Yamaha WR 125 R 2015
- Yamaha WR 125 R 2016
- Yamaha WR 125 R 2017
- Yamaha WR 125 X 2009
- Yamaha WR 125 X 2010
- Yamaha WR 125 X 2011
- Yamaha WR 125 X 2012
- Yamaha WR 125 X 2013
- Yamaha WR 125 X 2014
- Yamaha WR 125 X 2015
- Yamaha WR 125 X 2016
- Yamaha WR 125 X 2017
- Yamaha YBR 250 2007
- Yamaha YBR 250 2008
- Yamaha YBR 250 2009
- Yamaha YBR 250 2010
- Yamaha YBR 250 2011
- Yamaha YBR 250 2012
- Yamaha YBR 250 2013
- Yamaha YZF-R 125 2008
- Yamaha YZF-R 125 2009
- Yamaha YZF-R 125 2010
- Yamaha YZF-R 125 2011
- Yamaha YZF-R 125 2012
- Yamaha YZF-R 125 2013
- Yamaha YZF-R 125 2014
- Yamaha YZF-R 125 2015
- Yamaha YZF-R 125 2016
- Yamaha YZF-R 125 A ABS 2015
- Yamaha YZF-R 125 A ABS 2016
- Yamaha YZF-R 125 A ABS 2017
- Yamaha YZF-R 125 A ABS 2018
- Yamaha YZF-R 125 A ABS 2019
- Yamaha YZF-R 125 Anniversary 2012
- Yamaha YZF-R 125 Anniversary 2013
Recenzije o proizvodu
-
Chyba produktów DID za bardzo nikomu przedstawiać nie trzeba. Wysoka jakość, dbałość w wykonaniu, wytrzymałość oraz wygląd to cechy, które charakteryzują łańcuchy tej marki. Polecam.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
L-am montat pe un yzf r125 din 2009, lanțul arată extraordinar de bine și se potrivește cu culoarea motorului perfect, mai ales ca are ring X, e perfect pentru motocicletele sub 400cc
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Pogonski lanac DID 428VX je proizvod koji uživa dobar ugled među motociklistima, posebno onima koji traže čvrsto i trajno rješenje za motocikle. To je lanac s povećanom izdržljivošću, što ga čini pogodnim za sportske i natjecateljske primjene. Njegov dizajn s X-prstenovima umjesto tradicionalnih O-prstenova osigurava bolje brtvljenje, manje trenja i dulji vijek trajanja. To znači rjeđe potrebe za podešavanjem i dulje intervale podmazivanja. Dodatno, mnogi korisnici cijene njegovu relativno malu težinu, što se prevodi u bolju dinamiku vožnje i smanjene gubitke snage. Ukratko, DID 428VX je pogonski lanac koji nudi vrlo dobru vrijednost za novac, pouzdanost i produljeni vijek trajanja, što ga čini popularnim izborom u svojoj klasi.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Preporučam svima koji trebaju zamijeniti lanac kvalitetnim. Ovaj lanac sam kupio u zamjenu za originalni koji sam morao zatezati svakih 1000 km, ovaj lanac i izgleda odlično.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Jedan od najboljih lanaca za cestovne motocikle u svojoj klasi. Svaki auto od 125 ccm bit će zadovoljan njime
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Lanțul de transmisie DID 428 VX 140 X-Ring G&B are un finisaj atractiv în combinația de auriu și gri. Este fabricat din materiale durabile, iar tehnologia X-Ring asigură o lubrifiere eficientă și o durată de viață extinsă, reducând fricțiunea în timpul utilizării. Potrivirea este precisă pentru motocicletele compatibile cu dimensiunea 428, iar instalarea se face relativ ușor. Estetic, lanțul are un aspect premium datorită combinației de culori, oferind în același timp performanță și rezistență ridicată, ideal pentru condiții diverse de utilizare.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Vrlo dobar lanac, preporučujem ga za moj motocikl Ne morate se sjetiti rastegnuti ga, samo štedite vrijeme
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Vrlo dobar lanac, odgovara odabranom motociklu. Lanac izgleda estetski i dobro je očuvan.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Kupio sam lanac za Yamahu DT 125. Teško mi je uspoređivati ga s drugim markama, ali mislim da DID govori sam za sebe. Motocikl je 90% korišten na terenu, tako da je samo X-ring lanac opcija. Prvi dojam je vrlo dobar. radi kako treba, tako da nema razloga za pisanje. Nema zahrđalog premaza nakon kontakta s vodom, tako da je ok u blatu.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Kvalitetan lanac koji bi trebao trajati desetke tisuća kilometara. Boja lanca je siva. Kupio sam ga za Romet Zetka 125 - tako da će vjerojatno trajati duže od samog motocikla :). DID lance preporučuju mnogi YouTuberi zbog njihove kvalitete i izdržljivosti. Ovaj je tip X-prstena - osigurava dodatno brtvljenje klinova, što produljuje životni vijek. Kad kupujete lanac, ne zaboravite odabrati njegovu duljinu: ja sam za Romet uzeo 120 karika, što je bilo 8 previše, pa sam ga morao skratiti (specijalnim alatom namijenjenim za tu svrhu). Nakon sastavljanja, lanac je također potrebno stegnuti prešom kako bi se mogao ugraditi rascjepka. Ako ne znate baratati (iako tu nema nikakve filozofije) ili nemate alat – odnesite mašinu u radionicu.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Hyosung GV 125 Aquila. Lanac još nije montiran na motocikl. Nakon raspakiranja.izgleda jako dobro.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Odličan lanac, vrlo kvalitetan. U usporedbi s drugim 428-icama, vrlo je masivan, izdržljiv i estetski.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
-
Odličan lanac, vrlo kvalitetan. U usporedbi s drugim 428-icama, vrlo je masivan, izdržljiv i estetski.
Mišljenje automatski prevedeno
Provjerena recenzija
Pitanja i odgovori
Imate pitanje o ovom proizvodu?
Još nitko nije postavio pitanje o ovom proizvodu. Budite prvi i dobijte odgovor od naše zajednice ili stručnjaka!