Vijak je izrađen precizno.
Pazim samo na montažu!
Originalni vijak je najmanje duplo duži.
Okretni moment preporučen u servisnoj knjižici (43Nm) je definitivno previše za Yamahu Thundercat, rezultat je pukla nit.
Virago 535 88r, vrlo koristan indikator, posebno u spremnicima za ulje gdje je ulje zaduženo za hlađenje motora u većoj mjeri nego kod motora hlađenih tekućinom, a radi i na višim temperaturama, uglavnom u spremnicima za ulje na visokim vanjskim temperaturama bez hladnjaka ulja ! zadovoljava i znatiželju oko zagrijavanja, daje i informaciju da li je ovo trenutak kada možete više odustati ili još ne, vrlo čitljivo, isplati se, preporučam
Proizvod jako podsjeća na originalni. Jedina greška je što je kraj s navojem prekratak u usporedbi s originalnim.
Nedostaje oko 5 do 8 mm.
Ovo mi je oštetilo navoj kartera.
Prisiljen rastaviti sve i ponoviti nit s Ilsertom.
Yamaha Midnight Star XVS 1300, 2013. Iako je bila zamjenska, savršeno je pristajala na mjesto oštećenog originala. Radi besprijekorno i s obzirom na cijenu.jako je dobar u odnosu na original.
Yamaha XVS 1300 CU godište 2014. Vijak je kraći od originalnog i ne drži veličinu originalnog vijka. Ne bi trebalo biti navedeno da odgovara ovom modelu. Jedina prednost je bakrena brtva.
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Odgovor GmotoAko iz nekog razloga proizvod ne ispuni vaša očekivanja, možete ga jednostavno vratiti. Da biste to učinili, ispunite obrazac dostupan na https://gmoto.com/returns .