Romet Soft Chopper 125. Lampa ima 3 cm veći promjer od tvorničke i baš sam to htjela. Nakon manje izmjene grla za žarulje i priključnog bloka, izgleda savršeno. Glatko staklo i odlično ogledalo, u kombinaciji sa žaruljom od 55W, daju puno jače svjetlo od tvorničke lampe od 30W. Izrada lampe je vrlo dobra, čvrsta i estetska. Jedina primjedba je malo mali otvor za kablove - kod Softe unutrašnjost lampe krije nekoliko kabelskih snopova i utikača. Nakon nekoliko pokušaja, sve je uspjelo i savršeno je. Preporučam lampu, nadam se da nedostatak odobrenja neće uzrokovati probleme tijekom pregleda ili pregleda ceste.
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2018-08-20, 14:25
Maciej
Sve ok, preporučam za CB500 - savršeno odgovara. Hladnjak osigurava adekvatno hlađenje, tvornički ga nije imao i to je bio problem.
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2021-07-12, 18:15
Artur
Prije otprilike godinu dana ugradio sam CB500 u Hondu prijatelja - vjerojatno 1998. Još uvijek se nije žalio. Nedavno je još jedan prijatelj imao problem s punjenjem (također CB500, 1999) i tražio savjet (prethodni regulator - "markiraniji", tj. puno skuplji - činilo se da prepuni bateriju [mišljenje prijatelja, nisam ga provjerio] .Ispostavilo se da je sve u redu, onaj koji se procjenjuje zadržao se kao rezervni).
U oba slučaja razmak rupica za montažu nije odgovarao, ali je bio maksimalno 0,6 mm - samo iglom "ližite" kućište.
Voltaža punjenja bi mogla biti nešto veća (original: 14,5 V, nominalno: 14,17 i 14, 22 V - dvije kopije).
Ako se netko "razumi u struje" i htio bi provjeriti propise. "suhi", baš kao i oni "klasični" - regulirano napajanje, žarulja, voltmetar - možda itekako čudi. Ali nakon ugradnje na motocikl sve je OK. Vjerojatno neka "naprednija" tehnologija (možda - nije uvijek i malo manji napon?) S obzirom na omjer cijene i kvalitete - preporučam. Općenito - u Hondama (barem od ovih godina) morate voditi računa o instalaciji punjenja. Najčešće problemi počinju na konektorima 3 žuta kabla iz alternatora. Korozija, oksidacija, povećanje otpora, pregrijavanje, ispravljač-regulator počinje se pregrijavati i interno se raspada. elektronika, više ne regulira napon i imamo "flat" od baterije. Vrijedno je pažljivo provjeriti ova mjesta.
Na Hondama (CB500, Transalp) sam prešao nešto više od 80k km, a neke popravke su mi radili i prijatelji.
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2017-07-05, 02:49
Paweł
Nisam bio uvjeren jer što očekivati za 150 PLN uključujući dostavu. Kad je lampa stigla, bila sam jako pozitivno iznenađena. Prilično je solidan, krom je savršen, izrada ne ostavlja ništa nepoželjnim - odlična vrijednost za novac. Ugradit ću ga u 99' GSX600F, nažalost sve što trebam učiniti je upotrijebiti mlin da napravim golo jaje ;)
Ukratko, preporučam proizvod!!!
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2017-04-19, 17:00
Przemysław
Honda CB 500 S, 1999
Prije zamjene samo napunite. 3000 o/min u praznom hodu 12,3 V bez opterećenja, nakon zamjene 14,3 V nakon opterećenja 14,1-14 V (prije zamjene treba provjeriti bateriju i sam generator-alternator)
Ukratko - kupnja dobre kvalitete i cijene
preporučujem