Sve ok, preporučam za CB500 - savršeno odgovara. Hladnjak osigurava adekvatno hlađenje, tvornički ga nije imao i to je bio problem.
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2021-04-27, 21:17
Łukasz
Poštovani, imam Hondu VTR i indikator odgovara 100%, zamjena traje samo trenutak i mogao bih nastaviti vožnju.
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2021-07-12, 18:15
Artur
Prije otprilike godinu dana ugradio sam CB500 u Hondu prijatelja - vjerojatno 1998. Još uvijek se nije žalio. Nedavno je još jedan prijatelj imao problem s punjenjem (također CB500, 1999) i tražio savjet (prethodni regulator - "markiraniji", tj. puno skuplji - činilo se da prepuni bateriju [mišljenje prijatelja, nisam ga provjerio] .Ispostavilo se da je sve u redu, onaj koji se procjenjuje zadržao se kao rezervni).
U oba slučaja razmak rupica za montažu nije odgovarao, ali je bio maksimalno 0,6 mm - samo iglom "ližite" kućište.
Voltaža punjenja bi mogla biti nešto veća (original: 14,5 V, nominalno: 14,17 i 14, 22 V - dvije kopije).
Ako se netko "razumi u struje" i htio bi provjeriti propise. "suhi", baš kao i oni "klasični" - regulirano napajanje, žarulja, voltmetar - možda itekako čudi. Ali nakon ugradnje na motocikl sve je OK. Vjerojatno neka "naprednija" tehnologija (možda - nije uvijek i malo manji napon?) S obzirom na omjer cijene i kvalitete - preporučam. Općenito - u Hondama (barem od ovih godina) morate voditi računa o instalaciji punjenja. Najčešće problemi počinju na konektorima 3 žuta kabla iz alternatora. Korozija, oksidacija, povećanje otpora, pregrijavanje, ispravljač-regulator počinje se pregrijavati i interno se raspada. elektronika, više ne regulira napon i imamo "flat" od baterije. Vrijedno je pažljivo provjeriti ova mjesta.
Na Hondama (CB500, Transalp) sam prešao nešto više od 80k km, a neke popravke su mi radili i prijatelji.
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2017-04-19, 17:00
Przemysław
Honda CB 500 S, 1999
Prije zamjene samo napunite. 3000 o/min u praznom hodu 12,3 V bez opterećenja, nakon zamjene 14,3 V nakon opterećenja 14,1-14 V (prije zamjene treba provjeriti bateriju i sam generator-alternator)
Ukratko - kupnja dobre kvalitete i cijene
preporučujem
Mišljenje automatski prevedeno
Estetika:
Kvaliteta materijala:
Usklađenōst:
Provjerena recenzija
2020-10-30, 19:19
Michał
nakon narudžbe proizvoda nisam očekivao da ću ga dobiti ranije od opisanog, proizvod 1 sam dobio ranije od planirane isporuke, proizvod je bio dobro zaštićen u pošiljci, radi bez ikakvih problema :)